
onze werkwijze
onderzoek en data-analyse
We willen niet alleen zenden; we willen dat de boodschap wordt ontvangen en begrepen. Om de doelgroep te bewegen gaan we samen op zoek naar wat hen bezighoudt. Dat begint bij goed onderzoek waarbij we gebruik maken van beschikbare data en community-based-research om tot het juiste script te komen.
duur traject: 2 tot 3 weken
Productie, Shoot & Post
Na goedkeuring van het concept en script gaan we in pré-productie. In deze fase wordt oa de casting en locatiescouting gedaan en worden de draaidagen tot in detail voorbereid. Na de shoot gaan we direct over naar de post-productie fase en worden de edits gemaakt. Audio en beeld worden afgewerkt en op basis van de gewenste media leveren we in verschillende formaten af voor online, social media en/of tv.
duur traject: 2 tot 4 weken
concept & SCRIPT
Na het onderzoek volgt een analyse en een de-brief. Dit vormt de basis voor het audiovisuele concept en het schrijven van het script tot op dialoog-niveau. In deze fase oriënteren we ons al op zaken als de cast, locaties en inhoudelijke zaken en leggen we de begroting en planning voor. Het verhaal staat nu in de startblokken.
duur traject: 1 tot 2 weken
100% in-house- kostenefficient
Met ons efficiënte 360º productieplatform en de beschikking over eigen studio's bieden we het gehele spectrum van audio, beeld en muziek. Hierdoor is het productieproces bij ons sneller en kostenbesparend. Ons team heeft ruim 20 jaar ervaring en is meerdere keren bekroond op festivals. We kijken met een scherp oog naar de productie aanpak en streven naar een duurzame werkwijze voor, tijdens en na de shoot.
Clients:













